Fullt upp!

Idag har det verkligen varit full fart, sitter ner för första gången just nu..
 
Började dagen med att möta upp Fia i stallet och hämtade hem hästarna från betet, Erika och PA kom strax efter nio och då var det filmning för reklamfilm som gällde, jag och Silver fick leka filmstjärnor tillsammans med Fia och Upan. Jag hoppas att det blev någonting bra som går att använda :)
 
När jag ändå var i stallet passade jag på att rida innan jag åkte tillbaka till jobbet, fick hjälp av Ingrid och jag är oerhört tacksam för hennes hjälp! Speciellt sånna här dagar då jag har otroligt svårt att lita på min egna känsla. Det är verkligen ömsom vin och omsom vatten. Han har varit super fin en längre period nu och det känns att vi puschar honom uppför nästa trappsteg just nu, ibland är han jätte fin och ibland orkar hans kropp bara inte. Men det hör väl till :)
 
Sedan kastade jag mig i bilen, ett kort stopp hemma för att fräscha till mig lite och sedan vidare till jobbet. Händer super mycket där just nu vilket är jätte roligt :)
 
Vidare till coop för inhandling av både middag och frukost till morgondagens bilfärd upp till Umeå.
Kort stopp hemma igen för ombyte och sedan ut till stallet för att klippa Upan och putsa och packa alla Silvers grejor.
 
Nu har jag gjort iordning fikat inför imorgon och packat alla mina grejor (hoppas jag) ute med hunden har jag också hunnit med att vara.
 
Så nu ska jag sätta mig ner en stund med Tidningen Ridsport som damp ner i brevlådan idag innan det är sovdags, bilen rullar redan klockan sju ifrån stallet imorgon bitti.
 
1 terese:

skriven

Häftigt med reklamfilm! :D

2 Stallbruttan:

skriven

Jag kan tro att det är hektiskt med alla tävlingsförberedelser när man ska fara så längt! :O Lycka till!

Kommentera här: