Tävlingsatmosfären

Jag älskar verkligen att vara på tävlingsplatser, att bara få befinna mig i atmosfären, se alla som fixar,donar, pysslar, satsar och presterar.

Musik, publik, program.
Ja hela konceptet får mig att vilja, att vilja så otroligt mycket. Blir jätte ridsugen när jag inte själv får ha med mig häst och vill bara hem och rida, träna och tävla :D

Idag har vi varit ännu en dag på mässan, lite mer folk idag än igår men vi hoppas på ännu mer drag imorgon och på söndag då terrängen och banhoppningen drar igång.

Andra delen av dressyren har även den gått riktigt bra för svenskarna vilket är super roligt, laget ligger på andra plats och tre av svenskarna är topp tio.
Men det är långt kvar och under cykeltiden hem passade vi på att titta närmare på några av hindren och dom är verkligen enorma! Det ska bli spännande att se imorgon :)

Kommentera här: