Dagens träningpass

Blev på gymmet tillsammans med Thomas.
Började med 10 minuters uppvärmning, blev på motionscykeln idag då mina fötter inte riktigt ville samarbete.
 
Började sedan med bänkpress 4*10 där jag första gången körde utan vikter och de sista tre körde med 2,5kg på varje sida.
 
 
Fortsatte med Flyes, där 5 kgs hantlar kändes lagom idag, jag har lite svårt att få in tekniken i denna övning så det är mest det jag jobbar med :)
 
Bild lånad ifrån google
Lagom mör i bröstmusklerna var det dags för hantel pullover med 9 kg dagen till ära :) Den tar riktigt bra och jag gillar övningar där man direkt känner hur muskeln fått tagit i och blivit trött.
 
 
Klar med bröstövningarna gick vi vidare till triceps och körde två övningar jag faktiskt inte vet vad dom heter, så jag bjuder på fina bilder ;D
7 kg hade jag på den första och hela 22,5 kg tog jag på den andra :D
 
Det sista vi gjorde var min absoluta favoritövning för axlar. Idag la jag på lite vikt och körde med 1,5 kg på varje sida.
 
Ett härligt pass och armarna skakade och var riktigt trötta när det var dags att duscha sedan! :D

 

Kommentera här: