Armar

Igår var en sån där dag då jag gärna hade kunnat legat kvar i soffan istället för att åka och träna.
Promenerade hemåt, lagade mat, satte mig framför OS och åt och somnade sedan till en kvart i soffan. Därifrån var det väldigt långt att ta sig upp och byta om och åka iväg.
 
Men jag gjorde det, motiverad av OS och den stundande tävlingssäsongen tog jag mig iväg och gjorde ett riktigt bra pass.
 
Började som vanligt med tio minuter på cykeln, försöker skona mina fötter så gott det går under uppvärmningen.
 
Sedan var det biceps, triceps och mage som stod på dagens schema.
 
Fick riktigt bra pump i armarna och körde lite pyramidintervaller under bicepscurlsen. Sjukt kul!
Mördade sedan magmusklerna med en tre sets övning. Först lyfte jag ben och rumpa med vridning * 10, sedan crunches * 15 och efter det cykling * 15. Vila 60 sekunder och sedan på det igen. Fyra varv körde jag innan jag tackade för mig och åkte hem igen.
 
 
 
 
Nöjd och glad efter träningen.

Vill ni att jag lägger ut övningarna får ni skrika till så gör jag gärna det :)

Kommentera här: