Lag-SM

Vi kommer åka ner ett riktigt starkt gäng härifrån Norrland :D ska bli kanon kul och jag är otroligt tacksam att jag får rida samma lag som dessa två duktiga tjejer.

Vi åker alltså ner till Öland och rider lag-SM första helgen i augusti och jag har precis bokat ett kanon fint boende åt hela laget så det kommer bli en riktig kanonhelg! :)


Från vänster: Erika Viklund day's-son ts, Ida Hellström Carlshöjs Martell och vi då :)
1 Anonym:

skriven

Heja er :)

2 Anna:

skriven

Hoppas ni alla håller samma kvalité som ni har gjort i helgen. Då har ni ju goda chanser att nå final! Jag ska hålla mina tummar. Grattis till framgångarna i helgen :)

Svar: Ja det hoppas jag också :D det känns som att vi har ett väldigt starkt lag om alla får hålla formen och vara friska :D tack snälla!
Maria Haglund

Kommentera här: