Fotodag och teknikstrul

En härligt ledig söndag som började med en sovmorgon innan vi tog med oss hunden ut i skogen på en promenad, åt frukost länge i solen innan vi kom på att vi skulle ta oss iväg och bada.

Sagt och gjort packade vi ryggsäckarna och sprang iväg ut till klubbsjön, tog oss ett dopp, simmade lite innan vi sprang hem igen, totalt blev löpturen ganska precis en mil innan vi var hemma igen. Hann parkera mig en stund på en filt i solen innan jag promenerade upp till stallet där Conny står för att fota lite fina bilder!

Hem och åt middag, tog reda på tvätten och kollade på EM finalen i hoppning innan jag for ut till Romeo för rykt och promenad uppför berget.

Nu gör jag mitt bästa för att klippa mitt jympapass men tekniken bara strular.... Så himla trist, men ja kan ju konstatera att man hinner rätt mycket när man är ledig ;)


En av alla bilder jag knäppte på Conny 
1 Ingrid Nyström :

skriven

Fina fina Conny! Tack för alla bilder!

Svar: Hoppas du blev nöjd med dom :)
Maria Haglund

Kommentera här: