Tillbaka i vardagen

Efter en riktigt skön ledighet.
 
Var totalt slut då vi närmade oss julafton, så mycket roligt som hände och jag fick alldeles för lite sovtimmar för att orka med allting på ett bra sätt. Men onsdagskvällen avslutade vi med bingolotto, julmat och julafton med svärföräldrarna, min mamma, Thomas bror och barn.
 
Julafton började som vanligt med jobb på macken innan vi åkte ut till Häggvik för KANON mysigt julfirande, fika, mat, prat, musikquiz hann vi med innan det var dags att åka hem till hunden. Så himla mycket fina julklappar har jag fått också, så himla tacksam.
 
Juldagen flöt på i sakta mak med läsning av julklappsböcker, mera mat, ridning och sen middag hos farmor följt av utgång på Logen med bland annat min lilla syster, så himla rolig tradition och vi ramlade in hemma strax efter två.
 
Typ såhär såg jag ut påväg hemifrån

Annandag jul startades i soffan läsandes, vidare promenad ut till stallet för en skrittur med herr häst. På eftermiddagen åkte vi upp till mormor där alla kusiner samlats för foto och middag.
Alla kusiner med mormor i mitten :)

 
Även gårdagen var rätt lugn med läsning, en långpromenad i skogen med hunden och sedan ridning med tillhörande stallhäng på eftermiddagen/kvällen.
 
Toppen mysig helg och nu väntar tre jobbdagar innan vi gör en ledighetsrepris. Så himla lyxigt!!
 
 

Kommentera här: