En himla mysig midsommarafton

I år var det dags för lite nya traditioner och vi hade en ur mysig midsommarafton.

Jag började med att jobba till strax efter tolv innan jag gjorde iordning lite picknick och åkte upp till murberget tillsammans med Jessica. Väl på plats där mötte vi farmor och farfar och satte oss och fikade med dom i solen.

Efter detta tog vi oss en cykeltur hem till Jessica och Conny, byggde midsommarkransar, solade och pratade innan Thomas anslöt och vi började med maten. Helt fantastiskt god mat som vi dessutom kunde njuta av utomhus i solsken! 

Kvällen fortsatte sen med lekar, spel och massa prat och skratt innan vi strax efter midnatt cyklade hemåt igen. 

Hur härligt och mysigt som helst!



1 Carina Magnusson:

skriven

Halloj på dej tjejen!
Vad kul att du kommit igång med din blogg igen ☺
Det är nog inte bara jag som saknat dej...
Vad kul att du hittat en ny "Silver" hoppas hen blir bra för dej och allt går bra med besikningen och allt de andra som hör till.
Ska du komma tillbaka till "vårt" stall ? . Det hoppas jag iallafall 😉. KRAM

Svar: Japp jag kommer tillbaka till er :D någon annanstans vill jag ju inte bo ;D kram
Maria Haglund

Kommentera här: