Tillbaka där det började

Efter lite utsväningar till andra portaler är jag nu tillbaka där allt började där jag faktiskt trivs väldigt bra. Idag pekade jag tillbaka domänen så nu fungerar Mwdressage.se igen och inom dom närmaste dagarna ska bloggen få sig en ansiktslyftning.
 
För nu är jag igång igen, ja inte för att jag har legat av mig under tiden det varit tyst här men nu har jag bland annat hittat en häst som jag fastnat för och nu är det "bara" den alltid lika spännande besiktningen kvar innan jag förhoppningsvis står som ägare på en ny kompis. Mer än så vill jag nog inte riktigt berätta i dagsläget men så fort allt är klart kommer ni självklart få veta allt.
 
Tills vidare funderar jag på hösten, längtar till Falsterbo, njuter av sommaren (dom få dagarna det faktiskt varit sommarväder), och håller igång och tränar så mycket jag hinner och tycker är roligt.
 
Till helgen åker jag med Ingrid upp till Umeå för tävling och det lär krypa ordentligt i kroppen på mig då ;D
 
 
1 Lizette:

skriven

Va spännande! :)

2 Johanna:

skriven

Härligt! Håller tummarna för besiktningen av nya pållen!

Svar: Tack :)
Maria Haglund

Kommentera här: