Hästlös och massa förändringar

Som många av er nu förstått har jag alltså lämnat skåne (för denna gång) och tagit mig hem till Härnösand igen.
På vägen lämnade jag dessutom av Silver hos sin nya härliga familj i stockholm där han har det så himla bra, har fått löpande uppdateringar och bilder att han sköter sig som den prins han är!
 
Varför dessa förändringar då kan man fråga sig!? 
Jag har ju hela tiden vetat och haft inställningen att Silver inte riktigt räcker till för allt det jag vill men har sagt att jag skulle behålla detta året ut. Nu visade det sig dock att det dök upp helt rätt familj för honom nere hos Lotta och Rasmus som provred och kom med ett bud jag inte kände att jag kunde tacka nej till. Han sprang igenom besiktningen utan några som helst problem och jag lämnade honom alltså i stockholm hos sin nya familj i tisdags där han förhoppningsvis kommer få vara världsbäst mååååånga år framöver.
 
Detta medförde ju också att jag inte längre blev kvar hos Lotta och Rasmus, även om jag verkligen trivts kanon bra där, var jag ju där för min satsning och när det blev en liten paus i den valde jag att åka hem till mitt hus och min Thomas och ladda om. För ni ska inte tro att jag lagt ner satsningen vidare, utan jag bara laddar om för att satsa ännu mer. 
Jag har redan börjat kolla på annonser ;) Är man nörd så är man...
 
Tills vidare kommer jag, nu först försöka bli frisk (åkte på en ordentlig förkylning här lagom till hemkomsten), jobba för fullt på Tigers bageri och med att ha träningar och ridlektioner, träna själv och leta min nästa stjärna! 
 
Så jag hoppas ni vill fortsätta hänga med på min resa mot toppen för den är långt ifrån slut, än är vi bara i början. 
 
 
1 Jessica:

skriven

gillar din hemkomst och tror du kommer nå dina mål vilka de än är...ditt fokus å din vilja verkar kunna göra underverk! Hoppas du stannar 💚 på något sätt..

2 Jessica:

skriven

gillar din hemkomst och tror du kommer nå dina mål vilka de än är...ditt fokus å din vilja verkar kunna göra underverk! Hoppas du stannar 💚 på något sätt..

3 Lizette:

skriven

Ok, då förstår jag! Hoppas du hittar vad du söker snart. Kommer fortsätta följa din satsning. Vore roligt att höra vad för sorts häst du söker nu? Ålder, utbildning, sto, valack el hingst o.s.v.

Kommentera här: