En kort summering

Fick ett önskemål om att skriva en kort summering om allt som hänt det senaste året och jag kan inte annat än att hålla med att det hänt en massa.
 
Jag startade året nere i Skåne hos Charlotte och Rasmus Haid-Bondergaard där jag bodde, tränade och jobbade tillsammans med Silver. Jag trivdes kanon bra, men i april dök den perfekta familjen till Silver upp där och jag beslutade mig för att sälja.
 
Vilket också innebar att jag åkte hem till Thomas och mitt hus i Härnösand.
 
Var hästlös i lite över 3 månader och jobbade under sommaren på Tigersbageri här i Härnösand.
 
I augusti hittade vi av en slump Romeo som jag fastnade för direkt och jag har inte ångrat mig en sekund.
 
Sen 1 oktober är jag dessutom tillbaka och jobbar på SCA där jag tidigare jobbat i 3 ½ år, på samma kontor men denna gång med helt nya arbetsuppgifter.
 
Romeo och jag har precis kvalat och startat Msvb och planen är att försöka ta honom upp till Grand Prix, till en början kvar här i Härnösand men sen vet jag inte alls var vi hamnar. Jag har jobb här till sista maj så fram tills dess blir jag iallafall kvar här uppe ;)
 
Det var en kort summering av läget och det är bara slänga iväg frågan om ni funderar på något annat :)
 


 
1 Linnéa:

skriven

Tack för summeringen! Nu är jag med igen :-)

Svar: Perfekt :)
Maria Haglund

Kommentera här: