2016

2016
 
Sista dagen på det här året, för mig känns det som om det har varit lite av ett mellanår, iallafall hästmått mätt.
Jag och Romeo har gjort vår första tävlingssäong tillsammans med jätte fina resultat, vi har dock än så länge mest tävlat här i närheten och inte dragit iväg på så många längre resor.
 
Den längsta resan vi gjorde var denna till Falun där vi knep två placerinar av två möjliga.
 
I övrigt om man tittar bakåt i arkivet är ju självklart bröllopet det som sticker ut, jag friade till min älskade Thomas på skottdagen och den 17 September blev vi man och hustru. En helt magisk dag med så mycket kärlek och jag är så glad att så många ville komma och fira den tillsammans med oss. Thomas är verkligen mitt livs kärlek och jag är så glad att jag har honom vid min sida. Han är min trygghet, han stöttar mig i allt, puschar mig framåt och är den mest omtänksamma jag vet.
Möhippan var också helt fantastisk och en dag jag kommer bära med mig för all framtid.
 

Jobbmässigt är jag kvar i kundtjänst på Bionorr (fram till maj 2017 vad jag vet nu) där jag trivs så himla bra samtidigt så har jag startat upp min egna firma och har träningar där jag för tillfället har flera elever som rider varje vecka. Så himla kul och det vore verkligen jätte roligt om den delen gick att utveckla ännu mer.
 
Jag kom med i ridsportförbundets talangsatning som även fortsätter under 2017 med träning och föreläsningar nere på Strömsholm.
 
 
Jag har försökt hålla igång min egna träning och startade upp samarbetet med Jessica. Detta år har dock varit otroligt kantat av sjukdom, alltid ifrån hög feber, hosta som aldrig släpper till njurbäckeninlammation. Så det känns som om jag knappt kommit igång innan det varit något på gång igen. Men detta kommer självklart också fortsätta under 2017.
 
 
Ungefär så har mitt år sett ut och jag avslutar det tillsammans med min bästa man och med ett gäng kompisar.
Det kommer även ett inlägg om målen 2017 längre fram.
 
Hoppas ni får en magiskt fin dag, ett härligt slut och ett gott nytt år!
 
Tack för att ni är med och följer mig i både med och motgång!
 
 

Kommentera här: