Bästa Romeo

Åh det är så roligt att rida och så skönt att vi snart är fullt igång igen.
 
Och så roligt att vi nu på riktigt kan starta upp den här vinterträningen jag längtat och taggat för även om det blev nästan två månader senare än planerat.
 
Imorse kändes han så himla fin, red kanske 20 minuter på sin höjd men lekte för första gången med lite rörelser, både öppna i galopp och lite förvändgalopp men byten. Så himla fin kändes han och riktigt med mig hela tiden.
 
Så himla laddad och taggad för fortsättningen, samtidigt som jag vill så himla mycket nyss känns det skönt att inte längre ha någon brådska alls.
 
På tisdag sätter vi oss ner och planerar hur 2017 ska se ut träning och kanske framförallt tävlingsmässigt. Jag har en drömplan och jag hoppas att vi hittar vägar så den håller.
 
 

Kommentera här: