Ett skojigt pass på gymmet!

I och med att jag har ett samarbete med Jessica behöver jag varken planera eller hitta på passen jag ska köra utan jag får dom smidigt i en app på telefonen och också i ett mail varje morgon.

Men jag tänkte passa på att bjuda på en utav favoritpassen på gymmet hittills. Det kommer nya pass rätt ofta och är en salig blandning på träningen men detta har jag fastnat för då man blir svettig, inte hinner trötta på någon av övningarna och det är kondition och styrka för hela kroppen i samma pass.
 
10 minuters uppvärmning, denna kör jag oftast på roddmaskinen
 
Ufallsgång med vikt, gå 20-25 meter och vänd.
 
Löpning 5 minuter på löpbandet
 
Armhävningar 3*12
 
Löpning 5 minuter på löpbandet
 
Rodd 3*12
 
Löpning 5 minuter på löpbandet
 
Knäböj med vikt så du skulle orka 15 reps, 3*10
 
Sen är man klar, svettig, nöjd och glad.
 
 

Kommentera här: