Vips så var snart veckan slut...

Ja hej och hå vad veckorna springer iväg.
 
Nyss var det söndag och nu har vi snart fredag på ingång och helg igen.
 
Romeo har gått riktigt bra i veckan, i måndags tog vi oss en promenade ut i skogen, riktigt häftigt månsken och ingen pannlampa behövdes.
 
I tisdags och onsdags har han gått dressyr och gjort riktigt bra pass.
 
Idag väntar ännu en lugnare dag med en tur ut i skogen och imorgon bitti blir det dressyr igen.
Jag är ledig från jobb imorgon och efter jag ridit ska jag sätta mig på tåget ner till Stockholm där en mys helg med min lillasyster står på schemat. Hon har precis flyttat in i en ny lägenhet så det vankas inflyttningsfest på lördag.
 
Ikväll, efter jobbet, ska jag och Thomas gå ut och äta. Man ska ta alla chanser man kan och fira tycker jag och ikväll firar vi både min placering i helgen och att dom fått bra besked för deras företagsidé.
 
Hoppas ni har en härligt bra torsdag!
 
 
 

Kommentera här: