En plan för veckan framåt

Så här ser Romeos planering ut veckan som kommer då det äntligen är tävlingsdags igen :)
 
Lördag: Vilodag
 
Söndag: Dressyrpass, vi ska försöka sätta ihop och filma küren
 
Måndag: Uteritt uppför berget
 
Tisdag: Dressyrträning
 
Onsdag: Dressyrträning
 
Torsdag: Vilodag/Promenaddag
 
Fredag: Lättare joggingpass i ridhuset och avfärd mot Falun
 
Lördag: St: George i Falun
 
Söndag: St:George i Falun
 
Måndag: Hemresa och skrittpromenader
 
Sen hoppas jag att jag snart blir fri från min jobbiga hosta jag haft tre veckor så jag också kan köra igång med träningen igen.
 
 
 
 
1 Johanna:

skriven

Åh vad spännande med en kür!
Är det en Intermediare kür ni gör eller är den möjlig till GP redan nu?
Kür är en sådan där drömgrej jag skulle vilja testa, höll faktiskt på att kolla och tydligen får man arrangera FEI Kür för juniorer och YR som är öppna för tanter med ;) men problemet med att arrangera dem är ju att det är ganska svårt skapa en kür och risken är att startfältet skulle bli jättelitet.

Svar: Ja det ska bli jätte skoj :D det är en intermediaire kür än så länge :) ja det är inte bara att snickra ihop men D är så kul :-D
Maria Haglund

Kommentera här: