Fredagslistan

Godmorgon underbara fredag!

VECKAN SOM GÅTT: Har jag varit trött, efter en vecka med fullt ös och en hel helg på tävling blev det inte många timmar hemma förra veckan och som alltid tycker jag det liksom kommer efter. Så jag har tagit det relativt lugnt (ur min världs synvinkel) och försökt vara snäll mot mig själv.

VECKANS BÄSTA: Tänk att både denna och veckans sämsta kräver så mycket tankeverksamhet. Tycker mina veckor är ganska jämntjocka. Men det måste nog vara vinsten i Msva:1 i helgen med efterföljande segermiddag!

VECKANS SÄMSTA: Förutom tröttheten att Romeo inte var nå rolig alls att köra hem ifrån tävlingen i söndags. Jag trodde jag hade kommit på knepet men inte då. Han stod dock som ett ljus på vägen upp och klev rakt in både på dit och hemvägen.

VECKANS SERIE: Greys Anatomy har äntligen börjat igen, det enda jag ser på tv.

VECKANS TRÄNING: Lite löpning, promenader och hoppas hinna med ett gympass i helgen.

VECKANS OVÄNTADE: Att vi blev uttagna som en av 10 ryttare att få rida på clinicen med Jan Brink och Marina Mattsson

HELGENS PLANER: Är väldigt få, ska försöka göra så lite som möjligt, eller bara göra saker jag vill, den tid jag vill och hur länge jag vill. En helg på hemmaplan känns välbehövlig och så mysig.

Hoppas ni haft en fantastisk vecka och jag önskar er en super härlig helg :)

 
1 Elise:

skriven

Världens bästa Maria & Silver!! ❤️

Kommentera här: