Fredagslistan

 
Hittade en rolig lista på en annan blogg jag tänkte kopiera och köra, en fredagslista helt enkelt!
 

VECKAN SOM GÅTT: Har jag försökt komma tillbaka till verkligheten och försökt få lite struktur på vardagen igen, efter en minst sagt hektisk September, som ännu inte är slut, kantat med bröllop och förkylning har liksom dagarna bara susat iväg och mitt vanliga struktuerade och planerande jag har liksom inte funnits där.

VECKANS BÄSTA: Att jag även om jag inte är frisk iallafall är på rätt väg. Att jag kommit igång och börjat rida igen efter sjukan och självklart bröllopet. Även om det nog egentligen räknas till förra veckan!

VECKANS SÄMSTA: Att jag fortfarande hostar och snorar och hostar och snorar. Nu måste detta få ett slut!

VECKANS SERIE: Dubbelkollar både på The good Wife (när inte Thomas är hemma) och har precis börjat se Nub3rs tillsammans med honom.

VECKANS TRÄNING: Har inte blivit någonting annat än ridning, försöker vila och åter vila för att snart kunna vara helt fit for fight igen.

VECKANS OVÄNTADE:  Denna var svår, en sak som hände i måndags var helt klart veckans mest oväntade. Tyvärr inte publicerbar ännu men jag hoppas att det går åt det håll jag vill, blir det så kommer det bli massa av det framöver.

HELGENS PLANER: Vila, hur tråkigt det än låter och hur less jag än är så är det de som hjälper mot förkylning har jag hört. Dessutom ska jag rida, två hästar på lördagen och på söndag ska jag starta en häst som ägs utav en av mina elever nere i Sundsvall. Så det är tävling på gång, tjoho!!

Hoppas ni haft en fantastisk vecka och mått bättre än mig och jag önskar er en super härlig helg :)

 

 

Kommentera här: