Sista dagen i skåne

Jag är verkligen inte redo att åka hem imorgon, kan jag inte alltid få fortsätta såhär?!.. 


Dagen har iallafall startat toppen, började med ett ridpass på fin fina Rutger där vi bland annat lyckades med tre byten, kändes ganska bra i travjobbet också om än lite väl på i början. Var ju bara tredje gången jag satt på honom så det är ju alltid lite att hitta knapparna :)

Sen promenerade jag en sväng med Romeo innan jag åkte iväg till willands för att titta när Elise och Silver startade. Dom gjorde ett riktigt fint program utan större missar, detaljer att finslipa på men i stort ett riktigt bra program. Domarna var dock lite ojämna, men de är ju så man ska övertyga alla :) Fick dessutom träffa Ann-Sofie som bor i närheten av Willands, det var alldeles för längesen :) 

Nu ska jag rulla tillbaka till hviderup för sista träningspasset med Romeo för denna gång innan det blir middag och packning för att förhoppningsvis komma i säng i tid :) 

Kommentera här: