Fredagslistan

Och vips var det fredag igen, veckorna går så himla fort!

VECKAN SOM GÅTT: Har varit en bra vecka, hästen har varit fin, det känns som att jag har hunnit med mig, inte varit så trött och tränat som planerat.

VECKANS BÄSTA: Håller fast vi ljuset, herregud vilken skillnade det gör. Att hästen varit jätte fin och att mina elever gjort sånna framsteg. TJOHO!

VECKANS SÄMSTA: Den himla massa snö som kom, jag vet att det är vinter i februari och jag tycker det är helt okej med snö när den ligger stilla på backen men jag gillar inte när det tar sig ner och snöstormar. Även att jag idag vaknade upp med en känsla av ont i halsen! VÄGRAR bli sjuk så nu försöker jag kurera för fullt.

VECKANS SERIE: Denna veckan har vi börjat se på Innan vi dör. Har bara hunnit se något avsnitt men det verkar lovande.

VECKANS TRÄNING: Har gått enligt plan, konditon mest denna vecka. Intervaller i måndags, Friskis pass i tisdags och 7 km löpning igår. Nu hoppas jag halsen bara luras för isåfall har jag 2 roliga pass kvar denna veckan.

VECKANS OVÄNTADE:  Har varit en vecka utan så mycket oväntat faktiskt.

HELGENS PLANER: I eftermiddag sätter jag mig på tåget och åker ner till Stockholm för en myshelg med mamma. Vi har ingenting speciellt bokat men känner jag oss rätt blir det massa gott fika, träning och långa promenader. Så håll tummarna att halsen inte utvecklas till någon sjuka. Och tack alla som gör det möjligt för mig att åka! Det är inte bara att dra iväg :)

Hoppas ni haft en fantastisk vecka och att ni får en magiskt mysig helg!

 

Kommentera här: