Min helg i bilder

Åkte ju som sagt ner till mamma i fredags, var framme på hotellet strax efter 22 så det blev i princip bara hopp i säng.


Lördag startade med sovmorgon och hotellfrukost innan vi gav oss ut i det magiska vädret. Skulle ju ha tränat men i och med min förkylning blev det en långpromenad runt Djurgården på 1,7 mil istället :)

Fikade på blå porten innan vi åkte ut till Annicas jobb och köpte semlor 

Åkte vidare till nästa hotell och checkade in och la oss en stund på sängen innan vi mötte upp Annica för middag. 


Resten av kvällen spenderades framför mello med semlorna i högsta hugg. Somnade tidigt då jag inte var hundra pigg.

Söndagen började på samma sätt med sovmorgon och hotellfrukost, vi kröp även ner i sängen igen efter frukosten och kollade på skidor innan vi checkade ut.

Resten av dagen strosade vi på stan, och tog en selfie 

Fikade, shoppade lite och åt sedan middag på Åhléns innan mitt tåg gick hem. Super mysig helg, synd bara att vi inte kunde träna som vi tänkte på grund av min förkylning.



Kommentera här: