Fredagslistan

VECKAN SOM GÅTT: Har varit så bra, eller helgen var ärligt talat både upp och ner. Vi var på jätte rolig 100 årsfest i lördags men i söndags var jag mest bara super stressed och trött efter att ha sovit lite för lite. Resten av veckan har varit toppen. Tre super dagar nere på strömsholm och två fullmatade dagar på jobbet.

VECKANS BÄSTA: Träningen för Lussan, en sån självförtroende boost!

VECKANS SÄMSTA: Var väl kanske hur jag mådde i söndags. Måste försöka utvärdera vad som gör att måendet blir så så att jag kan undvika det.

VECKANS SERIE: Väldigt lite tv tittande denna vecka men har som vanligt hunnit med det senaste avsnittet av både homeland och innan vi dör.

VECKANS TRÄNING: Har följt plan men varit lite mindre än vanligt.

VECKANS OVÄNTADE:  Att kameran vi monterat in i transporten var så himla bra att ha!

HELGENS PLANER: En lugn helg vilket känns som att jag behöver efter denna härliga vecka.
Ikväll firande av svärmor, imorgon bitti ridning, lite träning och sen ska jag försöka börja strukturera upp inför Skåne resan med packning och tvätt av transport bland annat.

Hoppas ni haft en fantastisk vecka och att ni får en magiskt mysig helg!

 

 

Kommentera här: