Fredagslistan

VECKAN SOM GÅTT: Har det varit tok mycket på jobbet då många varit sjuka, har det kommit en massa snö fast jag egentligen bara vill ha vår. Har jag blivit av med förkylningen jag drogs med förra veckan. Har det varit ljust när jag åker hem ifrån jobbet. Har hästen bjudit på några riktigt bra pass.

VECKANS BÄSTA: Förutom en del av det jag skrev ovan, att massa roligt händer den närmaste tiden och att jag får vara med Thomas varje dag. Det är lyx!

VECKANS SÄMSTA: Att jag fortfarande inte kan få något riktigt besked om jobb framöver och att mina favoritjeans gav upp och gick hål i.

VECKANS SERIE: Det känns lite som att vi är mitt emellan just nu, inväntar nästa avsnitt av Homeland och innan vi dör och däremellan ser vi på lite blandat. Bland annat Johan Falk fast just det, Greys började ju i onsdag. Tjoho!

VECKANS TRÄNING: Har varit ganska lugn då vi smyger igång efter förkylning. Jogging 4 km i söndags, cirkelpass i tisdags och 45 minuter på löpbandet igår. Har två pass kvar denna vecka så jag får nog ihop en del även om det känns som det varit tok lugnt!

VECKANS OVÄNTADE:  Alltså jag är så dålig på denna punkt, kanske borde byta ut den mot något annat till nästa vecka?!

HELGENS PLANER: En riktig födelsedagshelg. Thomas fyller år imorgon samtidigt som vi ska upp till Övik för att fira Mamma och hennes tvillingbror som fyller 50 på måndag. Så vi gör någon slags hopslaget kalas och passar på att mysbor på hotell och lite annat bus jag hittat på åt Thomas. Sen ska jag ju hinna med att packa eftersom vi drar till Strömsholm på måndag :D

Hoppas ni haft en fantastisk vecka och att ni får en magiskt mysig helg!

 

Kommentera här: