Vilken härlig måndag

Jag ska strax krypa ner i sängen så trött då min kropp inte riktigt är van sommartiden ännu. Men så glad efter att ha haft en riktigt härlig måndag.


Började med ett super pass på Romeo imorse för Ingrid, han känns verkligen så himla fin just nu och det ska bli så kul att få åka ner till Strömsholm och tävla i helgen. Målet blir att kunna få med sig så mycket som möjligt av det extra trycket in på banan. Stora klasser med hårdast konkurrens hittills av det vi startat så de blir spännande att se hur vi står oss där med.

Sen jobb där det var väldigt lugnt idag, det märks att det börjar bli varmare, men det flöt på smidigt.
Efter middagen sedan åkte jag iväg till arenan och red ett pass på Saras fina Loppan. 

Hon är jätte roligt att rida och det hade hänt massor sen sist jag satt på henne så det var riktigt roligt. Tack Sara för förtroendet! 

Alldeles när jag skulle åka hem ringer Fia och är i stan så hon tittade förbi med bullar och vi hann med en timmes prat och kaffe drickande vilket gav mig en himla massa energi. 

I mellan har jag hunnit tvätta lite mer, fått lite bättre koll på packningen och nu är det som sagt sovdags.

Så härlig måndag, jag hoppas att tisdagen kan bjuda på något liknande.

Godnatt!

Stal bilden av Ingrid, som hon knäppte på oss i farten i morse :) 

1 Katta:

skriven

Läste nått om flytt? Vad har jag missat?

Svar: Vi ska flytta ur stallet :)
Maria Haglund

Kommentera här: