En härlig dag

Glenn har tagit omhand om oss super bra på travskolan, vi har fått en jätte bra inblick i deras fantastiska verksamhet och jag har ställt 1000 dumma frågor om trav, så jag tror faktiskt att jag är lite kolkare på den här häftiga världen.

Sedan avslutade vi med julbord på Solvalla och dessutom fick Erika och jag gå ner i vinnarcirkeln och dela ut pris då Stallpellets sponsrade ett lopp i v86 :)

Mätta och belåtna är vi nu hemma på hotellet och jag och min förbaskade förkylding, som ända känns bättre idag, så krypa i säng..

Imorgon väntar först möte med företaget bakom horsespot och sedan möte med kollegorna på eftermiddagen.



Lånade bilder av Fia och Ingrid då jag inte knäppte några själv, efterrättsbuffe och vårat lopp :)
1 Lizette:

skriven

Trav är jätte roligt och jag tror vi ryttare har endel att lära där, men även tvärtom! :)
Vi har precis hämtat hem en ny travhäst, ska bli spännande!

Svar: Absolut, det sa både jag och Glenn (som är travskolechef) också igår under tiden vi pratade, vad spännande! :D
Maria Haglund

2 Charlotte Ståhl:

skriven

Vad härligt det låter, och gott med alla godsaker =) Sitter här och blir gottsugen ju ;)

Svar: Det var super gott! :D
Maria Haglund

3 ou:

skriven

Glenn bodde tidigare i Umeå och skodde då radon ;)

Svar: Världen är bra liten :) han berättade att han bott i Umeå :D
Maria Haglund

Kommentera här: