Onsdag

Regn och massa blåst här idag, inget kanon väder för uteaktivitet.
 
Jag sitter inne med tända ljus och julmusik och skriver manualer till dom som ska ta över efter mig från nästa vecka.
Japp det stämmer 19:e jobbar jag min sista dag på SCA och det är väldigt blanade känslor, jag hade så gärna varit kvar samtidigt som det känns så spännande att se vad som väntar runt hörnet.
Och precis när jag trodde jag hade läget under kontroll kom ett mail som ställde allting upp och ner, på ett förhoppningsvis väldigt bra sätt.
 
Så ikväll blir det att sätta sig vid telefonen och strukturera upp och om en del. Så snart någonting är klart lovar jag att ni ska få veta allt för jag hoppas verkligen att ni vill hänga med på resan framöver också.
 
I övrigt bråkar jag en del med dataspråk jag inte förstår, jag håller ju som ni kanske förstått på att flytta min blogg till en annan portal och allt utom att peka om domänen är klart. Så jag hoppas på att kunna få hjälp med det så jag kan komma igång med det nya :)
 
Hoppas ni har en härlig onsdag framför er! :)
 
 

Kommentera här: