En liten filmsnutt!

Min telefon lever tyvärr sitt egna liv och stänger av sig titt som tätt... Jag måste ta mig för och lämna in den på lagning.

Så tyvärr blev det bara en del av fredagens Msva:1 som fastnade på film.

Men om vi börjar i från början åkte vi ner runt två på torsdagen, resan gick kanon bra och vi var framme i Strömsholm vid åtta. Tur som en tokig att Silver är så behändig som han är, då det inte anlänt några andra hästar i hans stall ännu.

Fredagen började med frukost, promenerande, pysslande och tittande på lite unghästklasser innan det var våran tur. Silver kändes helt okej på framridningen men inne på banan blev han spänd och det kändes som att det kokade mellan öronen på honom. Nu för tiden syns det inte alls ( vi har ju tidigare fått fnatt på banan när det varit så) utan det som märks är att de bubblar mellan öronen men fötterna går långsammare och man får ett lite försiktigt intryck. Dock är det lite svårt här då jag verkligen inte känner den försiktiga känslan när jag sitter på. Men inga egentliga missar och strax över 64%

Med det slutade vi på en 12:e plats av 38 startande

 

 

Kommentera här: