Godmorgon tisdag!

En härligt solig tisdag och jag vaknade och var pigg när klockan ringde strax innan sex, tog tag i lite jobb innan jag cyklade bort till gymmet och körde ett riktigt jobbigt ben och rumppass! :D
 
Idag blir lite av en stök dag då jag ska hinna jobba en del, packa och rida innan jag måste åka till flygplatsen runt halv sex. Strax efter sju lyfter nämligen planet med mig på upp mot Härnösand för två dagars mötande och mys med Thomas.
 
I övrigt fick Silver ta det lite lugnt igår med en lång skrittpromenad och massa gräsätande. Idag tänkte jag rida ut en sväng innan Mattias ska rida två dagar nu när jag är borta.
Annars söker jag jobb för fullt, ungefär allt som finns att söka, har hittat en hel del spännande tjänster så ni får gärna hålla tummarna. Men jag är alldeles för dålig på att ha is i magen och vänta... Jag vill att allt ska hända nyss!!! ;)
 
Hittade en Björn Borg när vi var ute i skogen sist! ;)
1 Anna:

skriven

Ska du inte fortsätta jobba med stallpellets?

Svar: Nej tyvärr blir inte min projektanställning förlängd efter årsskiftet :(
Maria Haglund

Kommentera här: