Long time no see

Jag har sedan jag kommit hem försökt hitta och kommit in i någon slags vardag och rutiner.

Jag började ju med en jätte förkylning och orkade ingenting mer förutom att sova och jobba så det har tagit ett tag. Trivs kanon bra på jobbet och det är riktigt roligt, massa nya idéer och jag hoppas att allt fler hittar dit och kommer förbi och fikar.
 
I onsdags åkte jag ner till Färsta och kollade på sista klassen under deras tävlingar, det bara kröp i kroppen på mig och jag riktigt längtar tills jag hittar en ny stjärna att utvecklas och jobba med.
 
Jag har fått lite frågor om vad jag letar för häst och vi kan säga såhär att jag vill helst att den ska vara 5 eller äldre, trevligt grundriden och med goda kvalitéer och framför allt snäll. Troligast blir det en resa söderut inom en snar framtid och då har jag hittat alltifrån en 4 åring till en 11 åring med olika utbildningsståndpunkter som kan vara intressanta. Så vet någon av er en trevlig individ som är till salu eller ska säljas får ni gärna tipsa mig.
 
Annars fortsätter min egna träning och utveckling, jag var nere i stockholm fram och tillbaka förra helgen och hann då med ett möte med en otroligt trevlig kille som hjälpte mig med att både lägga upp ett bra kostschema, ingen diet men tips och råd till vad som är bra näringsriktig mat så jag orkar ännu mer. Det var väl egentligen inga stora nyheter men det är alltid spännande att höra någon som är otroligt kunnig berätta. 
Vi gick även igenom ett träningsprogram som jag ska köra på gymmet nu tre gånger i veckan och han var inne och petade på min teknik i både lyften och pressövningarna vilket var super. Så träningsvärken denna veckan har inte varit nådig ;)
 
Nu kommer jag köra det passet 3 gånger i veckan och all övrig träning gör jag som jag vill och det jag känner för för stunden alltifrån andra gymövningar, löpning i skogen, vila eller promenader, Dessa kallade han discopass :D
 
I helgen är jag ledig, eller ja ända fram till tisdag faktiskt och det ska spenderas med träning, umgänge, tvätt och städ och lite mera träning ungefär :D Hade hoppats på sol och lite värme också men man kan ju inte få allt ;D
 
Hoppas ni får en kanon trevlig helg!




Kommentera här: