Mycket roligt som händer just nu!

Just nu är det verkligen full fart, förutom jobb, min träning och tävling (är en start kvar i år) har jag också en hel del träningar och lektioner vilket är så himla roligt.
 
I söndags så körde vi igång med en dressyrsatsning för juniorer på Härnösands Hästsport Arena. 12 tjejer hade anmält sig och jag ska under 5 söndagar framöver försöka fömedla det fantastiska med dressyren och lära dom så mycket som möjligt. Det kommer vara en salig blandning mellan teori och ridning i mindre grupper.
 
I måndags satt jag upp och hjälpte en tjej med hennes ponny, den skötte sig kanon bra, så får vi se sedan hur dom bestämmer sig för att lägga upp planen för vinterträningen.
 
Vidare har jag två till träningar ute i Älandsbro denna vecka. Dessa är flitiga och har bokat in träning regelbundet varje vecka.
 
Jag tycker det är så himla roligt att ha träningarna och jag älskar att försöka förmedla det magiska med den här sporten vidare.
 
 
1 Linnéa:

skriven

Hej, ramlade in på din blogg efter en tids uppehåll och såg att det hänt en hel del på hästfronten. Sist jag läste var du ner och jobbade i något dressyrstall om jag inte minns helt fel :-)

Vore toppen om du kunde skriva en kort summering!

Kommentera här: