Fredagslistan

Godmorgon fredag!

VECKAN SOM GÅTT: Har sprungit iväg i en rasande fart känns det som. Hunnit med en hel del samtidigt som det känns som att jag inte gjort någonting alls, märkligt det där..

VECKANS BÄSTA: Att Romeo nu nog kan räknas som fullt igång satt och känns riktigt fin. Att vi har fått det så fint hemma sen vi gjorde om och att träningen flytit på riktigt bra.

VECKANS SÄMSTA: Torsdagen, egentligen hände inget speciellt mer än att jag var tok trött hela dagen och både jag och hästen vilade.

VECKANS SERIE: Precis påbörjat Scorpion, känns som om den kan vara riktigt bra!

VECKANS TRÄNING: Hitills med två pass kvar denna vecka har jag sprungit ca 1,5 mil och styrketränat. Träningen flyter på riktigt bra just nu!

VECKANS OVÄNTADE:  Varit väldigt tomt på den fronten denna veckan, det mesta har gått som jag har planerat.

HELGENS PLANER: Ridning, träning annar väldigt lugnt. Väntar en hektisk vecka den som kommer så jag tänkte försöka packa och styra upp lite inför den så den flyter så smidigt som möjligt!

Hoppas ni haft en fantastisk vecka och att ni får en magiskt mysig helg!

 

 
1 Ellen - tävlingsryttare:

skriven

Sicken snygg häst!

Svar: Tack snälla, han är en riktig snygging :)
Maria Haglund

Kommentera här: